Een geweldige plek om te ontspannen

camping tent op een camping in een bos door de rivier - camping stockfoto's en -beelden

Ons terrein ligt aan de rivier de Nieuwe Beilstraan en er is genoeg te zien. De locatie is ideaal om te kamperen en dicht bij het metrostation Lodestone. We hebben ook een kabelbaan op de nabijgelegen parkeerplaats. Kijk maar!

We hebben de redenen waarom we onze nieuwe caravan hebben gehaald goed gedocumenteerd. De kinderen vonden hun nieuwe caravan geweldig, wat RV zonneschijn al meerdere malen heeft vermeld. Ze hadden zo'n goede tijd in hun nieuwe caravan dat ze al van plan zijn om een andere.woord te kopen en die site te vertalen. Het is heel logisch om als gezin een caravan te kopen en natuurlijk heb je dan ruimte genoeg. En als je zo'n handige caravan hebt, heb je zoveel meer plezier!

Had ik al gezegd dat onze camping dicht bij het metrostation Lodestone ligt? Nou, dat is ook zo. En als je zowel een kabelbaan als een boothelling hebt om het park in en uit te komen, wordt dit een enorm voordeel. Het betekent dat je gewoon in het water kunt springen en het park kunt bekijken vanaf de top van het kasteel of welke andere bezienswaardigheid er ook moge zijn.

Maar hoe zit het met het wandelen? U hebt zulke grote laarzen aan en zo'n lange reis voor de boeg. U moet bewegen!

Ik ga u hier geen lidmaatschap van een sportschool aanraden. Maar als u in sommige gidsen van de parken kijkt, vindt u misschien een sportschool in de buurt. Er zijn natuurlijk ook een paar hotels die een sportschool hebben. Meer dan één zou sportscholen in de buurt moeten vermelden. U zult merken dat dit een geweldige manier is om te ontspannen na een stressvolle week. Er zijn hier ook veel mogelijkheden om te zwemmen. Het water is helder en vrij kalm in tegenstelling tot de stroming van andere meren die een beetje bruisend kan zijn.

Een ander pluspunt van het park is de ligging. Het ligt vlak naast het Zoo Station. De toegang is gratis en er is een parkeerplaats met een plein aan het eind. Je kunt ook kamperen op een plek direct aan het meer. We hebben ook een kampeerplaats direct aan het meer. Het is een tentplaats, dus we hebben geen kans om het water te verstoren. En we zijn vlak bij het Elkmont gebied, een must see als je een buitenmens bent.

Parkeren is gratis en er is ook een camping in de buurt.

Al met al is dit een geweldige plek om te bezoeken en te verblijven. Het is zelfs beter dan ik had verwacht. Je hebt alles wat je nodig hebt direct voor de deur. Een geweldige plek om te ontspannen en een geweldige tijd te hebben. Ik beveel het aan familie en vrienden aan. Je zult zeker niet teleurgesteld zijn!