Een gezellige plek voor koffie en cake!

Café Middelburg

In het centrum van Middelburg is er een klein café waar je de beste koffie met gebak van de stad kunt krijgen! Het café heet Café Middelburg en is vrij klein. Daarom is het een van die plekken die snel vol zitten! Als je van een rustige plek houdt om te schrijven – dit is je plek! We hebben gemerkt dat sommige mensen hier thuis werken en daarom liggen er overal boeken. Je kunt ook veel inspiratie opdoen door alle kunst aan de muren. Café Middelburg is een klein, gezellig café in het hart van de stad. Laat ons je rondleiden.

Waar is Café Middelburg?

Café Middelburg ligt in het centrum van Middelburg, de kustplaats in Zuidwest-Nederland. Het stadje is vrij klein, dus we kunnen aanraden om erheen te lopen omdat parkeren vrij moeilijk is. Vanaf het plein is het maar een paar stappen naar het café. In de zomermaanden is het café ook een prima plek om van de zon te genieten met een koffie in de hand.

Het café bevindt zich op de eerste verdieping van een gebouw en is ingericht in een meer vintage stijl. De tafels staan buiten en zijn geplaatst in de schaduw van het gebouw. Er staan veel boekenplanken vol oude boeken, wat het café een gezellig gevoel geeft.

Wat te bestellen bij Café Middelburg?

We denken dat het aan jou is wat voor soort koffie je lekker vindt, maar we kunnen je wel wat typisch Nederlandse lekkernijen van de kaart aanraden. We raden aan om een van hun macarons te proberen of een verscheidenheid aan warme of koude zoetigheden. De warme zijn kaneelbroodjes, kaneelkoekjes, meringues en nog veel meer. Voor een koude traktatie kunt u een van hun vele macarons, cupcakes, koekjes of broodjes proberen.

Service en sfeer

Het personeel is erg vriendelijk en staat klaar om u te helpen met al uw vragen over hun menu of de stad Middelburg. We kunnen ook hun koude dranken van harte aanbevelen. Ze hebben een verscheidenheid aan ijskoffies, frappes, smoothies en zelfs alcoholische dranken!

We hebben echt genoten van onze tijd hier en denken dat het de perfecte plek is om wat werk gedaan te krijgen of te genieten van een rustige kop koffie met een vriend. Als je op zoek bent naar een plek met een meer casual sfeer, dan is dit een geweldige plek.

Het interieur van het café is ook erg gezellig, met veel boeken en oude kaarten aan de muren. Er hangt veel kunst aan de muren, dus je kunt hier ook genieten van een rustig moment.

Conclusie

Als je op zoek bent naar een gezellige plek voor je dagelijkse dosis cafeïne en een hapje eten, dan raden we je aan om Café Middelburg te bezoeken. Ze serveren niet alleen heerlijke koffie en gebak, maar je kunt er ook genieten van een rustig moment met een boek of een van hun kunstwerken aan de muren! Het personeel is erg vriendelijk en helpt je graag met al je vragen over het menu of de stad Middelburg.

Je kunt het café bereiken vanaf het plein in Middelburg, maar zorg ervoor dat je je auto ver van het café parkeert, want er is weinig parkeerruimte beschikbaar. Als u op zoek bent naar een plek waar u zich tijdens het werken op uw gemak kunt voelen, dan is dit een prima plek!